یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری 3 سارق با 12 فقره سرقت منزل در یزد خبر داد.
سرهنگ "منوچهر نصیری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در خصوص این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح حوزه استحفاظی، ماموران کلانتری 16 "امامشهر" با اقدامات اطلاعاتی و هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری "آردی" مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران سه سرنشین خودرو را به کلانتری انتقال داده و در بازجویی های صورت گرفته، آنها ابتدا منکر هرگونه سرقتی شده و ادعا کردند که به تازگی وارد استان یزد شده و مرتکب هیچگونه سرقتی نشدند.
به گفته ی نصیری: ماموران با اقدامات فنی و استعلام های مختلف، پی بردند این خودرو سواری مدت 3 روز است که وارد استان شده است بنابراین در بازجویی های بعدی صورت گرفته متهمان به 3 فقره سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ نصیری افزود: با توجه به روش های سرقت مشابه و تاریخ حضور سارقان در یزد و همچنین شناسایی آنها توسط مالباختگان و اظهارات ضد و نقیض سارقان، با بازجویی های فنی که صورت گرفت سارقان به 12 فقره سرقت در یزد اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان یزد در پایان با اشاره به اینکه اموال مکشوفه از سارقان تحویل مالباختگان شد گفت: متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا