یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان از دستگیری فردی خبر داد که با ادعای انرژی درمانی اقدام به 2 میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان یزدی کرده بود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا رضایی" درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با ادعای انرژی درمانی در یکی از محله های شهر یزد اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کند، اقدامات خود را جهت شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.
وی ادامه داد: ماموران با تحقیقات محلی نامحسوس و پس از بررسی صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضایی وارد منزل وی شدند.
رضایی افزود: ماموران در بازرسی از محل، تعداد 10 جلد کتاب در خصوص جادوگری، جن و انرژی درمانی کشف و متهم 66 ساله را دستگیر کردند.
وی ادامه داد: متهم در بازجویی های پلیس گفت:" با استفاده از روش انرژی درمانی روزانه حدود 15 بیمار با وقت قبلی جهت درمان به من مراجعه می کردند و پس از اتمام کار از آنها می خواستم با رضایت خویش مبلغی را به صندوق نصب شده بر روی دیوار واریز کنند و از این طریق از شهروندان به ویژه خانم ها کلاهبرداری می کردم."
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد در پایان با بیان اینکه متهم در این مدت 4 سال بیش از 2میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است افزود: محل فعالیت متهم پلمب و وی تحویل ندامتگاه مرکزی یزد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا