یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" کارآگاهان پليس فتا فردي را که از طريق عضويت در يک شبکه اجتماعي براي يک مادر و دختر ايجاد مزاحمت مي کرد شناسايي و دستگير کردند.
 سرهنگ "حسين رضايي" رئيس پليس فتا استان يزد در مصاحبه با واحد دریافت خبر یزدفردا" گفت: چندي پيش بود که يک خانم با در دست داشتن مرجوعه قضائي به اين پليس مراجعه و از فرد ناشناسي در خصوص ايجاد مزاحمت در فضاي مجازي اعلام شکايت کرد.
شاکيه به افسر پرونده گفت: "مدت بسيار زيادي است که فرد ناشناسي از طريق شبکه هاي اجتماعي تلفن همراه براي من و دخترم ايجاد مزاحمت مي کند و جديدا با ارسال تصاوير زشت و مستهجن به گوشي هاي تلفن همراه من و اقوامم براي من ايجاد دردسر کرده است".
سرهنگ رضايي گفت: کارآگاهان پليس فتا با انجام اقدامات فني و پليسي، شماره تلفن همراه متهم را رديابي کرده و موفق به شناسايي محل اختفاي وي شدند.
رضايي ادامه داد: ماموران پليس فتا در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه متهم 45 ساله را در مخفيگاهش دستگير و در بازرسي انجام شده از محل اختفاي وي، يک دستگاه گوشي تلفن همراه که متهم از آن طريق براي اين خانواده ايجاد مزاحمت مي کرد کشف کردند.
وي افزود: متهم که داراي سوابق متعدد کيفري از جمله سرقت، زمين خواري و .. است در بازجويي هاي اداره پليس به نصب يکي از نرم افزارهاي تلفن همراه و عضويت در آن و ايجاد مزاحمت براي شاکيه و دخترش اعتراف کرد.
رئيس پليس فتا استان يزد با بيان اينکه متهم روانه زندان شد خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجه شدن با هرگونه جرايم و مزاحمتيس در فضاي مجازي مراتب را به پليس فتا اعلام کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا