یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري يک سارق حرفه اي منزل و اعتراف متهم به 37 فقره سرقت از منازل شهروندان در شهر يزد خبر داد. 
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"، سرهنگ "عليرضاخالقي" درباره اين خبر گفت: در پي سرقت هاي متعدد از منازل شهروندان در شهر يزد که بيشتر به شيوه ديلم زني و شکستن قفل هاي درب منزل انجام مي شد بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار قرار گرفت.
وي ادامه داد: کارآگاهان پليس تحقيقات خود را براي دستگيري عامل اين سرقت ها آغاز کرده و با توجه به شيوه و شگرد سارق در انجام سرقتها، يک سارق حرفه اي را شناسايي کردند. 
خالقي ضمن اشاره به انجام هماهنگي قضائي گفت: ماموران مخفيگاه متهم را شناسايي و دستگير کرده و در بازرسي از مخفيگاه وي بيش از نيم کيلو طلاجات سرقتي کشف کردند.
سرهنگ خالقي ادامه داد: متهم در بازجويي هاي پليسي به 37 فقره سرقت منزل و طلاجات و اموال با ارزش شهروندان در شهر يزد اعتراف کرد و با دستور قاضي پرونده، روانه زندان شد.
رئيس پليس آگاهي استان يزد در پايان يادآور شد: شهروندان به اين نکته توجه داشته باشند که هنگام مسافرت و زماني که در خانه ها حضور ندارند از نگهداري طلا، وجه نقد و همچنين اموال و اشياء قيمتي و با ارزش در منزل خودداري کنند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا