طی برنامه ریزی صورت گرفته، پرسنل یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد در اردوی فرهنگی ـ ورزشی یک روزه شرکت نمودند.

به گزارش روابط عمومي، امورفرهنگي و اجتماعي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري يزد در راستای تحقق برنامه های تعیین شده از سوی یگان حفاظت میراث فرهنگی استان، اردویی یک روزه با محوریت آموزش و ارتقای سطح آمادگی جسمانی پرسنل وظیفه این یگان برگزار گردید.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در خصوص هدف برگزاری این اردو بیان نمود: این اردوی یک روزه در راستای اجرای سیاست ها و برنامه های یگان حفاظت و به منظور ایجاد شور و نشاط در بین نیروها و ارتقای سطح سلامت جسم و روان پرسنل وظیفه برنامه ریزی گردیده بود که در محل مناسب و خوش آب و هوا در اطراف شهرستان تفت برگزار شد.

سرهنگ عباس باغبان عنوان کرد: این اردوی فرهنگی ـ ورزشی با برنامه های متنوعی از جمله کوهنوردی و مسابقات فرهنگی همراه بود و ضمن تجلیل از زحمات پرسنل وظیفه یگان حفاظت در ایام نوروز 95 به پنج نفر از شرکت کنندگان برتر در مسابقه فرهنگی، جوایز نفیسی از صنایع دستی استان اهدا گردید.

باغبان افزود: در بخشی از این اردوی یک روزه مهندس شرافت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و چند تن از معاونین این اداره کل نیز از محل برگزاری این اردو بازدید نمودند.

گفتنی است: در این اردوی یک روزه از رییس عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان تفت جهت برگزاری نماز جماعت دعوت به عمل آمد که ضمن برگزاری نماز ظهر و عصر، مسایلی در حوزه احکام و اخلاق و ... به سربازان وظیفه یادآوری گردید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا