یزدفردا"مومبای، هند  15 جولای 2015: ای اسکن، یکی از ارائه دهندگان پیشتاز راهکار­های امنیت محتوا و آنتی­ ویروس، براساس تست­ های انجام شده توسط AV-Comparatives در سال 2015، در رده بندی بهترین محصولات امنیتی قرار گرفت.

AV-Comparatives همواره انواع تست­ هایی از قبیل تست تشخیص فایل، تست عملکرد و تست حفاظت در دنیای واقعی را به خوبی انجام داده است. براساس تست­ های انجام شده توسط AV-Comparatives ، جایزه بالاترین امتیازآورندگان محصولات امنیتی به ای­ اسکن اهدا شد.

آقای آندریاس کلمنتی، مدیر عامل  AV-Comparative اظهار داشت "ای­ اسکن از بین هشت آزمون انجام شده در این سال موفق به کسب یک جایزه Advanced شده، و جز محصولات با امتیاز بالا است. ای­ اسکن یک جایزه برنز مشترک برای تشخیص فایل کسب کرده است.  به خصوص ما از اسکن خودکار درایوهای USB، که هر گونه کدمخرب پیدا شده را بدون تعامل با کاربر قرنطینه می­کند، خوشمان آمد".

با دریافت این جایزه، آقای گوویند رامورتی مدیرعامل ای ­اسکن، اظهار داشت "در حرفه ما برای ارائه یک نرم افزار برنده، ما به طور مداوم برای بهبود محصولاتمان و ارائه تجربه در سطح جهانی به کاربران و رضایتمندی بیشتر مشتری تلاش می کنیم".

درباره ای­ اسکن:

ای ­اسکن، یکی از راهکارهای امنیت محتوا و آنتی ویروس ­های پیشتاز برای دسکتاپ­ها، تلفن­های هوشمند و سرورها، توسط مایکروورلد به بازار عرضه شده و گسترش یافت. ای­ اسکن به فن آوری­ های نوین و مربوط به آینده، مانند فناوری MWL، فناوری DIRC، فناوری NILP، و الگوریتم­های پیچیده اکتشافی آنتی­ ویروس مجهز است که نه تنها حفاظت در برابر تهدیدات فعلی، حفاظت بلادرنگ در برابر تهدیدات در حال تحول را نیز فراهم می­کند. ای­ اسکن امکان پشتیبانی از راه دور رایگان 24×7 را بصورت یکپارچه در نرم افزار فراهم می­کند تا به مشتریان برای حل مسائل مربوط بدافزار خود در سریع­ترین چارچوب زمانی ممکن کمک کند. همچنین چندین گواهی­نامه و جایزه از برخی از برگزارکنندگان معتبر آزمون که قابل توجه­ترین آن­ها AV-Comparatives، Virus Bulletin، AV-Test، ICSA ، PCSL Labs می­ باشند، کسب کرده است. با ترکیب قدرت فن­ آوری ­های نوآورانه مختلف، ای­ سکن محافظت آنی چند سطحی برای دستگاه­ های دیجیتالی و شبکه­ ها فراهم می­ آورد.برای کسب اطلاعات بیشتر،به وب­سایت مراجعه فرمایید. www.escanav.com

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا