رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش وپرورش استاناز برگزاری سی و چهارمین دوره از مسابقات فرهنگی نری دانش آموزان استان یزد در 8 اردیبهشت ماه خبرداد.

" محمد حسین انتظاری" اظهار داشت : این مسابقات در راستای رشد و شکوفایی و بارور کردن استعدادهای نهفته

دانش آموزان و با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و ایجاد روحیه مشارکت، تعاون و همکاری بین دانش آموزان برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره بزرگ سی و چهارمین مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان استان یزد در 53 رشته شامل رشته های هنر های تجسمی، هنر های دستی، تک نوازی، مطالعه و تحقیق، شعر و داستان نویسی و ... برگزار و  800 نفر از دانش آموزان استان  در این جشنواره به رقابت می پردازند.

انتظاری گفت : این مسابقات به مدت 2 روز در 8 اردیبهشت ماه ویژه دانش آموزان پسر و 12 اردیبهشت ویژه دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول و دوم در مجتمع فرهنگی آموزشی فرهنگیان یزد برگزار می شود.

وی تصریح کرد : بعد از ارزیابی 35 نفر از داوران این مسابقات، آثار و رتبه های برتر هر رشته و جنسیت و پایه تحصیلی به دبیرخانه مسابقات کشوری ارسال و بعد از یک مرحله غیر حضوری از ارزیابی آثار دانش آموزانی که حد نصاب امتیاز را کسب نمایند به مسابقات کشوری در اردوگاه شهید رجایی نیشابورو اردوگاه شهید بهشتی اصفهان اعزام می شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا