نشست گزارش عملكرد ستاد اجرايي خدمات سفر استان ويژه نوروز 95 در سالن شهيد منتظرقائم استانداري برگزار شد.

 نشست گزارش عملكرد ستاد اجرايي خدمات سفر استان ويژه نوروز 95 با حضور استاندار يزد، معاونان استاندار، مديران كل عضو ستاد، جمعي از فرمانداران، اعضای ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان در سالن شهيد منتظرقائم استانداري برگزار شد.

استاندار يزد در اين نشست ضمن تقدير از دستگاههاي استان در زمينه خدمت رساني به مسافران نوروزي اظهار داشت: يكي از موارد مهمي كه همواره بايد در رفتار و گفتارمان مورد توجه قرار دهيم لزوم توجه به فعاليت و خدمات ديگران و بزرگ دانستن اين فعاليتهاست.

ميرمحمدي تصريح كرد: قدرشناسي و قدرداني از يكديگر، عشق و علاقه به كار را افزايش مي دهد و موجب افزايش خدمات و رفاه بيشتر مردم مي شود.

عالي ترين مقام اجرايي استان خاطرنشان كرد: افزايش رضايت مردم با شعار امكان پذير نيست بلكه بايد در عمل موجبات رفاه و رضايت مردم فراهم شود كه اين مهم در ستاد خدمات سفرهاي نوروزي استان تحقق يافت و ارائه اين خدمات در واقع انتقال فرهنگ استان از طريق مسافران نوروزي به سراسر كشور بود.

ميرمحمدي تصريح كرد: مسئولان استان اقدامات و خدمات ارائه شده به مسافران نوروزي را با انتشار در رسانه هاي مكتوب و مجازي و صداوسيماي استان به ساير استانها نيز منعكس كنند تا با استفاده از تجربيات يكديگر ايراني باطراوت تر، شاداب تر و مقاوم تر داشته باشيم.

ایشان افزود: هر موفقيتي كه در كشور شاهد هستيم نتيجه همدلي، همكاري، همبستگي ، انسجام و اتحاد ملي است .

درادامه مدیرکل آموزش و پرورش گزارشی از عملکرد ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان یزد را ارائه کرد.

درپایان این نشست از احمد شیرزاد مدیرکل آموزش و پرورش و تعدادي از فعالان ستاد اجرايي خدمات سفرهاي نوروزي استان، رؤساي كميته ها و فرمانداران شهرستانها با اهداي لوح تقدير شد.

اضافه می نماید درادامه این نشست و درمراسمی با حضور قائم مقام ستاد تسهیلات سفر از ستادهای نوروزی فرهنگیان در شهرستان و مناطق استان تقدیر شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا