در آستانه برگزاري دور دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي،گردهمايي توجيهي، آموزشي بازرسان و سربازرسان شهرستانهاي مهريز، خاتم، بهاباد، بافق و ابركوه برگزار شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، مديركل منابع انساني و تحول اداري استانداري يزد  در اين گردهمايي به تبيين مأموريت هيأتهاي بازرسي بر انتخابات در شهرستانها و تشريح وظايف بازرسان و سربازرسان پرداخت.
"سيدحسن سالاري" گفت: بازرسان در مرحله دوم انتخابات بايد همچون دوره قبل در چارچوب قوانين و مقررات تمام اهتمام خود را براي برگزاري يك انتخابات سالم و قانونمند به كار بندند.
 سالاري بر برگزاري نشست آموزشي، توجيهي بازرسان و سربازرسان توسط هيأتهاي بازرسي انتخابات شهرستانها و ارائه گزارش هاي به موقع از تخلفات نامزدها، دستگاه هاي اجرايي و عوامل برگزاري انتخابات به هيأت استان تاكيد كرد.
جديت و دقت در اجراي قانون از ضروريات برگزاري يك انتخابات سالم
فرماندارشهرستان مهريز نيز در اين گردهمائي بر نقش مهم بازرسان و همكاري سازنده آنها با نمايندگان فرماندار و ساير اعضاي شعب در چارچوب قوانين و مقررات تاكيد كرد.
" سيدمحمد رستگاري" جديت و دقت در اجراي قانون را از ضروريات برگزاري يك انتخابات سالم دانست و از تلاش بازرسان و سربازرسان اين حوزه انتخابيه در مرحله اول پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي تشكر و قدرداني كرد.    
گفتني است اطمینان از حسن اجراي انتخابات در سطح استان، انجام صحیح، دقیق و به موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی انتخابات در سطح استان، برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی مورد نیاز برای هیاتهای بازرسی شهرستانها ، پیگیری موارد نقض، تخلف و تاخیر در اجرای وظایف محوله از طریق هیاتهای شهرستانی و ارائه گزارش های به موقع از تخلفات احتمالی در اجرای صحیح مفاد و قانون انتخابات از وظايف و مأموريتهاي هيأت بازرسي انتخابات استان است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا