فرماندار يزد در صحن علني شوراي اسلامي شهر يزد گفت: شوراي اسلامي شهرها به عنوان يك نهاد اجتماعي در سال جديد برنامه ها و اقدامات خود را بر مبناي اقتصاد مقاومتي اجرايي سازد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، در آستانه نهم ارديبهشت ماه روز ملي شوراها " محمود شاكري شمسي " فرماندار به همراه معاون فني و امور عمراني فرمانداري در صحن علني شوراي اسلامي شهر يزد حضور يافت.

فرماندار يزد در ابتداي سخنان خود با تبريك روز ملي شوراها اظهار داشت: شأن نزول اين نهاد اجتماعي سپردن فعاليت هاي مردم به خود مردم است و خوشبختانه با فرمان حضرت امام خميني (ره) و اجرايي شدن اين فرمان در حال حاضر در كليه مناطق شهري و روستايي كشور، بخشي از فعاليت هاي به دست خود مردم اجرايي مي شود.

" شاكري شمسي " با تقدير از اقدامات شوراي اسلامي شهر يزد در طول يك سال گذشته افزود: خوشبختانه روند رو به رشدي را در مصوبات اين شورا شاهد بوديم و با وجود كمبودهاي مالي شديد در سال 94، طرح هاي خوبي در زمينه مديريت شهري با همكاري شهرداري اجرا شده است.

وي به روند تصويب عوارض و بهاي خدمات و بودجه سال 95 شهرداري يزد در كميته انطباق نيز اشاره كرد و گفت: وظيفه اين كميته تنها تطبيق مصوبات شوراهاي اسلامي شهر و روستا با قوانين و مقررات است و فرمانداري يزد در اين زمينه همه تلاش خود را به كار بسته است.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان يزد همچنين با اشاره به نامگذاري سال 95 به عنوان " سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل " از سوي مقام معظم رهبري ابراز داشت: شوراي اسلامي شهرها به عنوان يك نهاد اجتماعي مي توانند در تحقق اين شعار سهم به سزايي داشته باشند.

فرماندار يزد در پايان خواستار توجه شوراي اسلامي شهر به وضعيت حمل و نقل عمومي شهر يزد شد و خاطرنشان كرد: متأسفانه به دليل كمبود اعتبارات، ميانگين سني اتوبوس ها بالاي ده سال مي باشد كه براي توسعه آن نيازمند بهسازي و نوسازي اين ناوگان هستيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا