دوازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر را گرامی می داریم و زحمات و خدمات همه کارگران شریف خصوصاً آنان که با تلاش و کوشش خود زمینه خودکفائی این مملکت اسلامی را فراهم می آورند درود و سلام می فرستیم.

آنچه مسلّم است پیشرفت در همه ابعاد به نتیجه نخواهد رسید، مگر با کار و کارکردن و با دسترنج کارگران تولید را در همه قسمتها اعم از صنعتی، کشاورزی و علمی گسترش دادن و چرخهای اقتصاد را جهت پویائی کشور به کار انداختن. بر همه ما لازم است این نکته را باور کنیم که کار کردن حتی در امور به ظاهر خٌرد و کوچک عیب نیست و به عکس بیکاری و تنبلی، عیب بزرگ شمرده می شود. ما به اراده جوانانمان، آنانکه بدون تشریفات و خود بزرگ بینی و برای اعتلای میهن اسلامی خود به معنای واقعی آن کار می کنند و با پشتکار و همت می سازند و آباد می کنند دلگرم هستیم و امیدواریم همانطور که در قسمتهای مهم علمی این عزیزان در منطقه حرف اول را می زنند در همه امور نیز پیشتاز خلاقیت و نوآوری تلاش باشند.


روز کارگر ارج نهادن به تلاش کارگرانی است که فردای عرصه پیشرفت را رقم می زنند و ما را از وابستگی به فن آوری کشورهای بیگانه رهایی می بخشند و راه ترقی و عزت خودکفائی را هموار می سازند. برمسئولین محترم جمهوری اسلامی ایران فرض است که همواره قدردان زحمات کارگران عزیز باشند و برای رفع مشکلات معیشتی آنان و ایجاد زمینه تولید بهتر و بالاتر تلاش نمایند.

 

«ان شاء الله» 
«سايه مقام معظم رهبري مستدام باد»
ومن الله التوفیق
محمد رضا ناصری
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا