یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد- يزد- رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان گفت: مامور وظيفه شناس کلانتري 11 شهيد چمران شهرستان يزد متهم متواري را شناسايي، دستگير و رشوه پرداختي وي را نيز صورتجلسه کرد.
 به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"، سرهنگ "محمداعتمادي نسب" گفت: چندي پيش بود که دستگيري يک متهم سابقه دار در دستور کار ماموران پليس شهرستان يزد قرار گرفت.
وي ادامه داد: ماموران پليس در راستاي انجام وظايف ذاتي، تحقيقات لازم را در محل هايي که احتمال تردد اين متهم مي رفت مدنظر قراردادند.
اعتمادي نسب افزود: روز گذشته مامور وظيفه شناس کلانتري 11 چمران، متهم را مشاهده و دستور ايست را صادر و در يک اقدام ضربتي متهم فراري را دستگير کرد.
سرهنگ اعتمادي نسب گفت: در راه انتقال متهم به کلانتري، وي براي رهايي از چنگال قانون، مبلغ هفت ميليون و 500 هزار ريال وجه نقد را به عنوان رشوه به مامور کلانتري پيشنهاد داد.
وي افزود: گروهبانيکم "سجادفخاري" سر اکيپ گشت انتظامي در کمال صحت و پاکي، وجه موردنظر را صورتجلسه و متهم را به دادسرا معرفي کرد.

رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان يزد در پايان تصريح کرد: ماموران پليس يزد در راه برقراري نظم و امنيت شهروندان بدون هيچ چشمداشتي و در کمال صحت و پاکي و با استعانت از خداوند متعال و پشتوانه قوي دستگاه قضاء، ماموريت هاي خود را به سرانجام خواهند رساند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا