یزدفردا"- یزد- فرماندهی انتظامي استان در آستانه ماه رمضان با صدور پيامي فرا رسيدن اين ماه مبارک را تبريک گفت.
بار ديگر ماه مبارک رمضان ماه ميهماني خدا فرا رسيد و مردم خدا جو و مومن آماده مي شوند تا ادب حضور در ضيافت پروردگار را سرمايه خوشبختي دنيا و آخرت خود سازند. 
خود سازي عاشقانه در اين ماه بر همه ابعاد زندگي تاثير گذار است و برکات آن در سلامت و آرامش روح و جسم و به تبع آن افزايش امنيت و کاهش جرايم جلوه مي نمايد. 
بي ترديد امسال نيز همانند سالهاي گذشته، مردم مومن و پارسای استان از اين فرصت بي نظير کمال استفاده و فيض معنوي را خواهند برد و خادمان خود در نيروي انتظامي را براي ايجاد فضاي سالم و آرام همراهي مي کنند. 
فرماندهی انتظامي استان یزد ضمن تبريک حلول اين ماه پر برکت و آرزوي قبولي طاعات و عبادات مردم فهيم و متدين، توجه عموم هموطنان به ويژه متصديان اماکن عمومي و اصناف کشور را به رعايت نکات ذيل جلب مي نمايد: 
1)روزه خواري در ملا عام از نظر شرعي حرام و مصداق جرم مشهود بوده و قابل تعقيب مي باشد بديهي است معذوراتي مانند بيماري و مسافرت مجوز روزه خواري در انظار عمومي نمي باشد. 
2)متصديان هتل ها، رستوران هاي بين راهي، ميهمانپذير ها، پايانه ها، فرودگاه و راه آهن صرفا براي مسافران خود مي توانند ضمن اخذ مجوز از مراجع ذيربط با رعايت شئون اسلامي و پوشش فضاي مربوطه فعاليت نمايند. گفتني است ارايه خدمات توسط ساير مراکز پذيرايي از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع بوده و در صورت مشاهده برابر مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد. 
3)از همه عزيزان هموطن مخصوصا رانندگان وسايط نقليه عمومي و خصوصي انتظار مي رود از تظاهر به روزه خواري ،استعمال دخانيات و ايجاد آلودگي صوتي پرهيز نمايند. 
4)از آنجا فضاي کشور در اين روزها آکنده از عطر بندگي و معنويت مي باشد شايسته است بيش از هميشه در رعايت عفاف و حجاب ،مهرباني و کمک به ضعيفان و ديگر وظايف انساني اهتمام نمود. 
5)نيروي انتظامي تمام تلاش خود را جهت تسهيل ترافيک و عبور مرور و سالم سازي فضاي عمومي به کار خواهد بست و انتظار است مردم عزيز ضمن همکاري و همياري در صورت مشاهده موارد خلاف از طريق تلفن 110، پليس را در جريان قرار دهند. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا