یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد- یزد-سرپرست پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان عمل به توصيه هاي پليسي در ماه مبارک رمضان را زمينه ساز کاهش جرايم در جامعه عنوان کرد. 
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" سرپرست پليس آگاهي استان يزد با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان و حضور خانواده ها در مراسم افطاري در بوستان ها و خالي بودن منازل از احتمال افزايش سرقت منازل و خودروها در اين مدت خبر داد و گفت: عمل به توصيه هاي پليسي کاهش جرايم در جامعه را به دنبال خواهد داشت. 
سرهنگ "علی فاتحی" افزود: در کنار تردد گشتهاي محسوس و غيرمحسوس در محلات و فضاهاي عمومي ضروري است شهروندان موارد احتياطي را رعايت نموده و از اين طريق زمينه ارتکاب سرقت را از سارقان سلب کنند. 
وي با هشدار به مردم در خصوص سرقت تحت پوشش افراد خير اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان افراد به عناوين مختلف اقدام به پخش نذري مي نمايند بنابراين موقعيت و فرصت مناسبي براي سارقان فراهم مي گردد تا تحت پوشش افراد خير و با شناسايي افراد تنها و مخصوصا بانوان و با حضور در درب منازل اقدام به سرقت و به خصوص سرقت طلاجات کنند. 
سرپرست پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان يزد در پايان خاطرنشان کرد: به منظور پيشگيري از وقوع اين نوع سرقتها مردم در صورت برخورد با چنين افرادي ضمن دقت در حرکات و رفتار آنها در برخورد با افراد مشکوک، آن را سريعا به پليس 110 گزارش نمايند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا