یزدفردا :امروز عصر مجمع نظام مهندسی ساختمان استان با حضور تعدادی از اعضاء در سالن غدیر برگزارشد.

یک منبع آگاه برگزاری این مجمع را غیر قانونی اعلام کرد و اظهار داشت "در جلسه مجمع قبلی قرار بر این شد براساس گزارش بازرس سازمان افراد منتخب مجمع بررسی وضعیت مالی سازمان را انجام ونتیجه را به مجمع اعلام کنند .

وی در ادامه افزود:  جالب انکه دوستان با استعلامی که از تهران نموده اند جالبتر آنکه دقیقا همان روز مکاتبه از یزد ،تهران پاسخ داده است که مصوبه قبلی و انتخاب افرادی برای بررسی وضعیت را قانونی ندانسته  و نحوه بررسی را طبق قانون اعلام نموده اند و نکته اینکه بیش از یکسال است  اعلام شکایت  از تخلفات مالی به تهران گزارش شده و بدون هیچ توجیحی از دادن رای طفره رفته اند وهنوز پاسخی داده نشده است .

 این منبع اگاه در ادامه افزود"علی رغم تصمیم گیری در مجمع قبلی دوستان بی توجه به مجمع قبلی سعی در برگزاری مجمع اول در روز 20 همین ماه نمودند و به علت به حد نصاب نرسیدن اعضاء جلسه رسمیت نیافت .

براساس همین گزارش امروز مجمع دوم نظام تشکیل شد که با ابهاماتی در انتخاب رییس سنی وهمچنین ناظرین که بدون نظر جمع انتخاب شده وهمچنین وکالت نامه هایی  که به صورت جمعی به افراد اختصاص می یافت روبرو بود .

این مجمع با اعلام رای چند نفر اول و بدون اعلام رای تمامی کاندیداها هیئت رییسه نظام استان را انتخاب شد که با اعتراض جمعی از مهندسین حاضر روبرو شد و  با خروج خود از مجمع  و تشکیل مجمع در سالن همجوار به برخوردهای غیر اصولی گرانندگان سازمان اعتراض کردند.

گزارش جلسه نظام مهندسی استان یزد را متعاقبا منتشر خواهیم کرد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا