سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر برگزاری جشن در مناطق مختلف شهر، جلسات آموزشی نیز برای شهروندان برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد طرح 30 شب، 30 مسجد با عنوان شبهای رمضان با بچه های رمضان از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در طول ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

در این طرح علاوه بر برپایی ایستگاههای نقاشی سفالگری، کاردستی و رصد ستارگان و نمایش عروسکی ، کارشناسان کودک و خانواده نیز به شرکت کنندگان مشاوره رایگان ارائه می دهند.

همچنین از پانزدهم تا بیست و چهارم ماه مبارک رمضان جلسات مشاوره خانواده و سبک زندگی، همسرداری ، آموزشهای پیش از ازدواج، کنترل خشم، تربیت فرزند، اعتماد به نفس، مدیریت استرس، رضایت مندی از زندگی و چگونگی روابط دختر و پسر از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در فرهنگسرای خانواده ، مساجد، ادارت و امامزادگان برگزار می شود.

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) نیز جشنهایی در تاریخ سی و یکم خرداد ماه در محل های فلکه پنجم آزادشهر- خیابان شهید انتظار، مسجد امام جعفر صادق (ع) و صفائیه- فلکه کاج برگزار می شود.

شایان ذکر اینکه به مناسبت افتتاح پارک بزرگ حسن آباد هم مراسم جشنی همزمان با میلاد امام حسن(ع) در تاریخ یکم تیر ماه در محل این پارک برپا خواهد بود.

علاوه بر این از تاریخ بیست و هفتم تا سی و یکم خرداد ماه نیز به مدت پنج شب مراسم جشنی در پارک شادی برگزار شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا