معاون وزیر و ريیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و معاونان و ديگر مسؤولان ستادي اين سازمان با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ديدار كردند.

معاون وزیر و ريیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و معاونان و ديگر مسؤولان ستادي اين سازمان  با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ديدار كردند.

     به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسين دهقان، وزیر دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در این نشست طی سخنانی نظام آموزشی کشور و ارتباط آن با بازار کار را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: یک فضای ذهنی در سطح تصمیم گیران كشور ایجاد شده است که ارتقاي دانش و مهارت ارزش است و اگر دانش و مهارت به طور توأم به کار گرفته نشود، ضد ارزش است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در وزارت دفاع براي مرتفع كردن نيازهاي  آموزشی از امكانات بنگاه هاي ديگر بهره مند مي شويم.

وی تاکید كرد: بايد بازار کار را مبنا قرار دهیم به نحوی که توسعه منابع انسانی بر مبنای توسعه ملی و زیرساخت های  آن فراهم شود.

محمد امین سازگارنژاد، معاون وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعي و ريیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در اين ديدار خواستار گسترش همکاری های اين سازمان با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مراکز آموزشي، پژوهشي و صنایع وابسته به آن شد.

ريیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در ادامه خواستار انتقال فناوری به ویژه در حوزه شبیه سازی ، آموزش های مهارتی و تجهیز کارگاه ها برای آموزش نیروی انسانی شد.

بنا بر اين گزارش، در نشست مذكور حاضران با چشم انداز اهداف، مأموریت ها و زمینه های همکاری دو طرف آشنا شده و مقرر شد، با تشكيل کارگروهی مشترک، پیگیری لازم برای اجرایی شدن برنامه های مورد نظر صورت پذيرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا