نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان یزد، خواستار ایجاد جاذبه و بصیرت افزایی در بین اعضای هیأت علمی شد.

به گزارش خبرنگار يزدفردا، محمدحسین جعفری در جلسه هم‌اندیشی تشکل‌های اسلامی سیاسی اساتید واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد که با حضور اعضای سه تشکل انجمن اسلامی استادان واحد یزد، بافق و میبد در سالن پژوهشی واحد یزد برگزار شد، خواستار ارائه راهکار از سوی استادان به منظور توسعه امور دانشگاهی شد.

جعفری اظهار کرد: «تشکل‌های سیاسی اسلامی اساتید با ایجاد جاذبه در بین اعضای هیأت علمی و بصیرت‌افزایی آنان نسبت به جذب در جمع خود و خروج از رخوت و رکود سیاسی اقدام کنند. چراکه پختگی و داشتن ایده استادان، مقدمه برون‌رفت دانشگاه از تکیه و وابستگی به شهریه و رونق شرکت‌های دانش‌بنیان و درآمدزایی خواهد شد.»

نماینده رئیس دانشگاه در تشکل‌های اسلامی سیاسی اساتید استان یزد، روش و منش مکتب تشیع را اعتدال ذکر کرد و گفت: «استادان با حضور در تشکل‌های اسلامی سیاسی و پیروی و فرمانبرداری از مکتب تشیع که همانا حضور در عرصه‌های سیاسی و اعتدال است، می‌توانند راهگشای بسیاری از مشکلات دانشگاه باشند.»










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا