مدیرکل آموزش‌ فنی و حرفه ای استان یزد با صدور پیامی کارکنان اداره کل و دیگر اقشار مردم را به حضور فعال در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

مدیرکل آموزش‌ فنی و حرفه ای استان یزد با صدور پیامی کارکنان اداره کل و دیگر اقشار مردم را به حضور فعال در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

     به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد علی آقا افضلی با صدور پیامی کارکنان اداره کل آموزش‌ فنی و حرفه ای استان و دیگر اقشار مردم را به حضور فعال در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد .

 متن این پیام به شرح زیر است :

     ”درایت و آینده نگری امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس در جهت اعلام حمایت جهان اسلام از آزادی قدس شریف، امروز عالم‌گیر شده است. ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین اکنون مختص به جهان اسلام نیست و آزادی‌خواهان و آزادگان جهان به ندای انقلاب اسلامی ایران پاسخ مثبت داده‌اند و در سراسر دنیا پرچم حمایت از فلسطین و قدس شریف در اهتزاز است.”

      نام‌گذاری آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان به «روز قدس»، قبله اول مسلمانان، از آن جهت حائز اهمیت است که نور امید را دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین عزیز مبدل گردید تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.

     روز قدس، روز خیزش مسلمانان دنیا در حمایت از مظلومان جهان و یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در راستای زنده‌نگهداشتن روحیه ظلم‌ستیزی و ظلم‌ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است.

     بر همه‌ی مسلمانان فرض است که یک بار دیگر فارغ از هرگونه تعلقات سیاسی، هم‌گام و هم‌زبان با یکدیگر، ضمن شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس، اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیده و در زیر سایه‌ی رهنمودهای مقام معظم رهبری با آرمان‌های امام عظیم‌الشأن انقلاب تجدید بیعت کنند.

     اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی قدس، از تمامی کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای دعوت می‌نمایم همگام با سایر مردم بصیر و ولایت‌مدار استان دارالعباده یزد بار دیگر با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدّظله العالی) همانند گذشته ضمن اعلام انزجار از سیاست‌های غاصبانه، تجاوزگرانه و تروریسم رژیم اشغالگر صهیونیست، در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا