فرهنگیان برای ثبت‌نام تک کارت تا ۲۰ تیر ۹۵ فرصت دارند، این کارت به عنوان کارت شناسایی آنها محسوب می‌شود و به تدریج خدمات دیگر از جمله بانکی، کارت بلیت، بیمه و خدمات رفاهی به آن اضافه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان یزد بر اساس بخشنامه شماره 700/42488 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت : فرهنگیان استان یزد از 22/3/95 لغایت 20/4/95  فرصت دارند با مراجعه به نشانی www.profile.medu.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

" علی دهقان بهاء آبادی " افزود : تک کارت به عنوان کارت شناسایی کارکنان آموزش و پرورش محسوب شده و جایگزین کارت‌های موجود خواهد شد بنابراین تکمیل اطلاعات و صدور کارت الزامی است.

وی گفت : به منظور صیانت از اطلاعات فرهنگیان سامانه تکمیل اطلاعات فعال شده است و توصیه می‌شود فرهنگیان شخصاً از طریق رایانه‌های موجود در ادارات آموزش و پرورش یا مدارس خود نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

دهقان با اشاره به اینکه این کارت چند منظوره است و به تدریج خدماتی به آن اضافه می‌شودافزود : در مرحله نخست خدمات شناسایی و پرسنلی است و پس از آن خدمات بانکی، تردد، کارت بلیت، کارت بیمه، خدمات رفاهی و عضویت در باشگاه مشتریان اضافه خواهد شد.

وی یکی از مهم‌ترین خدمات این کارت را آسان‌سازی بیمه تکمیلی فرهنگیان عنوان کرد و گفت : با فراهم شدن این امکان فرهنگیان دیگر برای مراجعه به مراکز درمانی نیاز به دریافت معرفی‌نامه ندارند.

معاون پشتیبانی اداره کل افزود: اولویت نخست تک کارت بعد از ارائه خدمات شناسایی توجه به مسائل بیمه تکمیلی فرهنگیان است و پس از آن فرهنگیانی که قصد استفاده از مراکز اسکان و مراکز رفاهی را دارند بی‌نیاز از دریافت معرفی‌نامه می‌شوند.

دهقان گفت : مقرر شده تا تسهیلات و وام‌های فرهنگیان نیز از طریق این کارت ارائه شود و امیدواریم با توسعه کارکردهای این کارت فرآیند ارائه خدمات به فرهنگیان کوتاه شده و رفت و آمد فرهنگیان به مراکز مختلف کم شود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا