یزدفردا"طرح های برتر جاذب برای سرمایه گذاری شرکت های فناور پارک علم و فناوری یزد، در دومین دوره جشنواره تجاری سازی فناوری های پیشرفته، 3 خرداد 95 در دبی به سرمایه گذاران خارجی معرفی و مورد استقبال برخی از ارگان های این کشور قرار گرفتند.

در پی برگزاري "نخستين جشنواره تجاري سازي فناوري هاي پيشرفته " در تاريخ 22 مهر 94، در كرمان و حضور پارك علم و فناوري يزد در اين رويداد كه با حضور سرمايه گذاران و تجار ايراني خارج از كشور وبا هدف سرمايه گذاري و تجاري سازي محصولات فناوري انجام گرفت، تعدادي از طرح هاي شركت هاي مستقر در پارك ارايه و در نهايت طرح توليد رزين ازشركت پترو اكتان ايساتيس به عنوان طرح برتر شناخته شد و لوح تقدير دبير علمي جشنواره را دريافت كرد. 
با فراخوان دومين دوره اين جشنواره تعداد 2 طرح از 12 طرح برتر جاذب براي سرمايه گذاري از پارك يزد به صورت ارايه حضوري و 3 طرح به صورت پوستري انتخاب شده و در سوم خرداد به سرمايه گذاران خارجي معرفي شد.
گفتنی است، اين طرح ها متعلق به شركت هاي ويستا الكترونيك و شيردال صنعت هستند كه در هتل الغرير امارات براي سرمايه گذاران به نمايش در آمده و  مورد استقبال برخی از ارگان های این کشور قرار گرفتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا