یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد - یزد - تمامي آحاد ملت مسلمان در حفظ و حراست از احكام نوراني اسلام در جامعه داراي وظيفه اند و امر به معروف و نهي از منكر و ترویج حجاب و عفاف از جمله واجباتی است که بايستي در جامعه، جايگاه خود پیدا کرده و با اقدامات فرهنگي دوباره احيا و استمرار یابد. 
امر به معروف و نهي از منكر كه يكي از اركان اساسي اسلام و ضامن برپاداشتن همه ي فرايض دینی مسلمانان است و بايد در جامعه ي ما احيا شود و هر فردي از آحاد مردم، باید خود را در گسترش نيكي و صلاح و برچيده شدن زشتي و گمراهي و فساد،مسئول احساس كند.
امروز فقط جنگ نظامي نيست؛ اما همه ي تهاجمهاي ديگر، با شدت كم سابقه اي وجود دارد و در مقابل اين تهاجم، اين جامعه اسلامي، بايد زنده، هوشيار، آسيب ناپذير، پر اميد، آماده مقاومت، آماده ضربه زدن و به صورت يك موجود زنده مقاوم بماند و مقاومت كند. (بيانات مقام معظم رهبري در كتاب واجب فراموش شده)
همه ما مسئولیم در برابر اين فریضه تلاش کنیم و باید سهم خود در فراگیر شدن امر به معروف، نهی از منکر و مبارزه با منكرات و فساد و چيزهایی که جامعه را تخدير مي كند و ارزشهای آنرا خدشه دار می سازد، ایفا کنیم.
اميد است كه با حمايت مسئولين و مردم از آمرين به معروف و ناهيان از منكر، شاهد احياي اين فریضه و واجب فراموش شده باشیم و جامعه اي امن و آرام، دور از پلشتیها را جهت آرامش روحي و رواني و فکری همه ي اقشار بسازیم، چرا که با احیاء و استمرار این فریضه حجاب و عفاف و سایر ارزشها فراگیر می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا