یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد - يزد - فرمانده انتظامي استان از توقيف دو دستگاه تريلي کانتينردار و کشف بيش از 15 هزار قلم انواع کالاي خارجي قاچاق توسط ماموران پليس اين استان خبر داد. 
 
سردار "ايرج کاکاوند" در گفت و گو با واحد دریافت خبر یزدفردا"، درباره اين خبر گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و دستگيري واردکنندگان کالاهاي خارجي قاچاق و افرادي که قصد ضربه زدن به نظام اقتصادي کشور را دارند ماموران پليس اين استان کنترل محورهاي مواصلاتي را مدنظر قرار دادند.
وي، ادامه داد: روز گذشته ماموران پليس مبارزه با قاچاق کالا و ارز اين استان دو دستگاه تريلي کانتينردار "ولوو" را که از جنوب کشور عازم تهران بودند براي بازرسي و بررسي مدارک متوقف کردند.
سردار کاکاوند گفت: در بازرسي از اين خودروها بيش از 15 هزار قلم انواع کالاهاي خارجي قاچاق شامل؛ لوازم صوتي و تصويري، پوشاک، لوازم آرايشي و بهداشتي و موادخوراکي فاقد مجوزگمرکي کشف شد.
کاکاوند ارزش برآورد شده اين محموله هاي کشف شده را چهار ميليارد ريال بيان کرد و افزود: ماموران پليس در اين زمينه سه متهم را دستگير و به مراجع قانوني معرفي کردند.
فرمانده انتظامي استان يزد در پايان تصريح کرد: قاچاقچيان، اين کالاهاي خارجي را بدون داشتن مجوز گمرکي و به صورت قاچاق از جنوب کشور بارگيري و قصد انتقال به پايتخت را داشتند که توسط ماموران پليس استان، شناسايي و دستگير شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا