یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد- يزد- فرمانده انتظامي استان گفت: هر جا که پليس با آمادگي کامل در جامعه حضور داشته باشد ما شاهد موفيقت در ماموريت ها هستيم. 
 
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"، سردار "ايرج کاکاوند" در مراسم صبحگاه عمومي پليس استان يزد ضمن قدرداني از زحمات کارکنان پليس اين استان در راستاي برقراري امنيت مطلوب ادامه داد: با تلاش تمامي کارکنان پليس چه در حوزه اجرا و چه در حوزه ستادي، امروز شاهد امنيت قابل قبولي در سطح استان هستيم.
وي تصريح کرد: در مقابل، يک ناامني براي مجرمان و تبهکاران حرفه اي که بخواهند امنيت و آرامش شهروندان را سلب کنند، ايجاد شده است که اين موضوع نيز خود امري بسيار مهم و در پيشگيري از جرايم و آسيب هاي اجتماعي تاثيرگذار است.
سردار کاکاوند تصريح کرد: نکته مهم اين است که هر جا که پليس با آمادگي کامل حضور داشته باشد ما شاهد موفقيت در ماموريت ها هستيم؛ به طوري که اين موفقيت ها را در همه حوزه هاي امنيتي و انتظامي در طول سال 94 و فروردين ماه سال جاري نيز داشته ايم.
وي ضمن تاکيد بر پيشگيري از جرايم در سطح جامعه گفت: امروز شاهد امنيت مطلوبي براي شهروندان هستيم اما باز افرادي هستند که قصد ناامن کردن محيط و محله ها را دارند که در اين خصوص نيز پليس بايد با برنامه ريزي و حضور ميداني، عرصه را بر مجرمان تنگ و فرصت را از آنها بگيرد.
سردار کاکاوند ضمن اشاره به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري در جمع فرماندهان ناجا گفت: با يد فرمايشات رهبر معظم انقلاب، نصب العين قرار داده شود و به صورت ويژه دنبال شود تا در طول سال 95 شاهد ارتقاء امنيت در سطح جامعه باشيم.
کاکاوند امنيت و آرامش شهروندان را از مهمترين اهداف کاري پليس برشمرد و تصريح کرد: پليس، متولي حفظ نظم و امنيت در جامعه است و بايد بر اين اساس برنامه ريزي و کار انجام شود.
اين مقام ارشد انتظامي افزود: ماموران پليس استان در ارديبهشت ماه سال جاري در حوزه هاي پيشگيري از جرم و کاهش تلفات تصادفات، موفقيت هاي خوبي را کسب کرده اند که اين روند بايد همچنان ادامه داشته باشد.
وي خاطرنشان کرد: اگر چه در حوزه هايي هم کاستي هايي وجود دارد اما بايد با تلاش اين موارد نيز برطرف شود تا شاهد ارتقاء و بهبود بيشتر وضعيت امنيت در سطح استان باشيم.
فرمانده انتظامي استان يزد در پايان ضمن تاکيد بر بحث نظم و امنيت کارکنان پليس، افزود: رعايت نظم و انضباط توسط کارکنان پليس در به دست آوردن موفقيت در ماموريت هاي پيش رو نيز تاثيرگذار است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا