یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد - يزد - فرمانده انتظامي شهرستان اشکذر از کشف 70 تن کودشيميايي خارجي قاچاق به ارزش يک ميليارد و 400 ميليون ريال و دستگيري يک متهم خبر داد.

سرهنگ "حسين ثقفي" در گفت و گو با واحد دریافت خبر یزدفردا" گفت: در راستاي تداوم اجراي طرح امنيت اجتماعي و مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پي کسب خبري مبني بر دپو مقدار قابل توجهي کودشيميايي در يک واحد صنعتي در محدوده شهر اشکذر؛ ماموران پليس آگاهي ضمن هماهنگي با مقام قضائي، به محل مورد نظر اعزام شدند. 
وي افزود: ماموران پليس در بازرسي از اين انبار، 70 تن کودشيميايي خارجي فاقد مجوز گمرکي را کشف و يک متهم را نيز دستگير کردند.
ثقفي با بيان اينکه محموله کودهاي شيميايي کشف شده به اداره کشاورزي استان تحويل داده شد تصريح کرد: متهم اين کودهاي شيميايي خارجي را به صورت قاچاق و بدون داشتن مجوز گمرکي وارد کرده بود که قبل از توزيع در بازار، شناسايي و دستگير شد.
فرمانده انتظامي اشکذر در خاتمه با اشاره به شماره تلفن 110 مرکز فوريت هاي پليسي گفت: دستيابي به موفقيت هاي چشمگير پليس همواره مرهون همکاري و اطلاع رساني به موقع شهروندان است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا