یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد- يزد- فرمانده انتظامي استان گفت: با برنامه ريزي هاي لازم و مدون و اقدامات خوب ماموران پليس استان از ابتداي سالجاري تاکنون شاهد افرايش 44 درصدي کشف ريالي کالاي قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل هستيم. 
 به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"، سردار "ايرج کاکاوند" در جلسه شور فرماندهي پليس اين استان ضمن اشاره به اقدامات پليس در برقراري نظم و امنيت مطلوب شهروندان براي برگزاري جشن اعياد شعبانيه افزود: با تلاش ماموران پليس راهور شاهد وضعيت مطلوب آمد و شدي نيز بوديم.
وي، ضمن تاکيد بر استفاده از ظرفيت مردمي و به ويژه پليس افتخاري و شوراي معتمدين پليس در مراسم هاي طول سال تصريح کرد: بايد به اين سمت برويم که پليس ما اجتماعي شود و براي رسيدن به اين مهم، بهره گيري از ظرفيت هاي کامل اجتماعي تاثيرگذار است.
سردار کاکاوند به مبحث قرارگاه جهادي صيانت نيز اشاره کرد و گفت: صيانت از کارکنان بايد با هدف و برنامه دنبال شود تا ماموران پليس که همانا مهمترين سرمايه ناجا هستند در مصونيت بمانند.
وي، ضمن اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص مبارزه با معضلات و آسيب هاي اجتماعي و به خصوص کالاي قاچاق و موادمخدر خاطرنشان کرد: موضوعاتي همانند برخورد با واردکنندگان کالاهاي خارجي قاچاق، موادمخدر و پيشگيري از بروز آسيب هاي اجتماعي بايد در اولويت اصلي و دستور کار پليس باشد.
کاکاوند، شناسايي عناصر اصلي و فعالان در اين عرصه را از ديگر موضوعات مهم کاري پليس برشمرد و گفت: پليس استان يزد مصمم است در سالجاري با پديده شوم قاچاق کالا مبارزه قاطعانه و مستمر داشته باشد.
وي، تصريح کرد: با برنامه ريزي هاي لازم و مدون و اقدامات خوب ماموران پليس استان از ابتداي سالجاري تاکنون شاهد افرايش 44 درصدي کشف ريالي کالاي قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل هستيم.
سردار کاکاوند با بيان اينکه مردم بسياري از موضوعات اقتصادي، سياسي و اجتماعي را از پليس دنبال مي کنند افزود: پليس بايد براي پاسخ گويي به شهروندان در خصوص مسائل و مشکلات آنها در جامعه آمادگي داشته باشد.
اين مقام ارشد انتظامي در ادامه در خصوص برنامه ريزي لازم در حوزه هاي مختلف امنيتي و انتظامي تاکيد کرد و گفت: در موضوعاتي همانند سرقت، بي نظميهاي اجتماعي، اعتياد و مسائل ترافيکي ميبايست برنامه ريزي شود تا شاهد رضايت بيش از پيش شهروندان باشيم.
سردار کاکاوند افزود: استفاده از ظرفيت مشاوره و مددکاران در کلانتريها باعث خواهد شد تا بسياري از پرونده ها منجربه صلح و سازش شود و هم اينکه؛ از تبعات اجتماعي و قضائي ارسال پرونده ها به دادسراها کاسته شود.
فرمانده انتظامي استان يزد در پايان از زحمات تمامي کارکنان پليس اين استان در برقراري نظم و امنيت مطلوب شهروندان قدرداني کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا