یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد يزد- دو سارق حرفه اي سيم و کابل برق شبکه هوايي در شهرستان تفت شناسايي، دستگير و به سرقت هفت تن سيم و کابل برق اعتراف کردند.
 
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" سرهنگ "احمدغلامزاده" درباره جزئيات اين خبر گفت: در پي سرقت هاي متعدد سيم و کابل برق شبکه هوايي در روستاهاي "ده بالا" و "طزرجان" اين شهرستان بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.
وي ادامه داد: در تحقيقات ماموران پليس مشخص شد که سارقان با يکدستگاه خودروي سواري و در ساعات پاياني شب به مکان هاي خلوت و فرعي مراجعه کرده و دست به سرقت زده اند.
سرهنگ غلامزاده افزود: با تلاش شبانه روزي و انجام تحقيقات محلي دو نفر از سارقان سابقه دار و حرفه اي شناسايي و پس از اخذ مجوز قضائي در مخفيگاهشان دستگير شدند.
غلامزاده ضمن اشاره به کشف دو تن سيم کابل سرقتي در بازرسي از مخفيگاه سارقان افزود: متهمان به اداره پليس منتقل و تحت بازجويي قرار گرفتند که در نتيجه به سرقت هفت تن سيم و کابل برق شبکه هوايي و فروش به يک مالخر اعتراف کردند.
وي ارزش برآورد شده اين اموال سرقتي را پنج ميليارد ريال بيان کرد و افزود: ماموران پليس آگاهي اين شهرستان مالخر را نيز شناسايي و دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان تفت در خاتمه تصريح کرد: اين اقدام به موقع پليس رضايت و خشنودي شهروندان و همچنين مسئولان را از عملکرد پليس به دنبال داشت

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا