مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی با حضور 32 تیم از کلیه مراکز تابعه این دانشگاه آغاز شد

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه، مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه کارکنان با حضور 32 تیم از کلیه مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی در سالن امام علی پردیس این دانشگاه پبرگزار شد.

در ابتدای مراسم ساده‌ سرپرست اداره تربیت بدنی و رئیس اداره ارتقاء سلامت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی از حضور تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات ابراز رضایت و اعلام کرد: امروز ورزش جزء زندگی سالم به شمار می‌رود و اگر بخواهیم روحیه خدمت و افزایش بهره‌وری را در دستگاه‌های دولتی شاهد باشیم باید پرسنلی شاداب و سالم داشته باشیم و این امر در گرو توجه به ورزش و تعمیم آن در دانشگاه است.

در ادامه دکتر وفایی نسب معاون توسعه و سرمایه نیروی انسانی دانشگاه درخصوص ایام ماه مبارک رمضان و تأثیرات آن و همچنین توجه به سلامت جسم و اثرات ورزش مطالبی ارایه کرد و از دست اندرکاران ورزش این دانشگاه و حضور فعال تیم‌های ورزشی در این مسابقات تقدیر کرد.

در پایان دکتر محدرضا رحیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه قول مساعد داد که تیم‌های اول تا سوم و همچنین تیم اخلاق این دوره از مسابقات به سفر معنوی مشهد مقدس اعزام شوند.

در پایان تیم‌های حاضر در کنار کلام ا... مجید رژه رفتند و مسابقات رسما توسط رحیمی افتتاح شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا