رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یزد از برگزاری جلسه هم اندیشی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد تابعه در آن مجموعه خبر داد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یزد از برگزاری جلسه هم اندیشی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد تابعه در آن مجموعه خبر داد.

      به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد ، نصرت دهقان در تشریح این خبر گفت : جلسه هم اندیشی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد تابعه مرکز خواهران یزد با حضور آقای محمد رضا سلطانی رئیس اداره امور مؤسسات كارآموزي آزاد و مشاركت هاي مردمي اداره کل، خانم توران سنجری رئیس کانون انجمن های صنفی استان و جمعی از مدیران و مؤسسین آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد در سالن جلسات مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یزد برگزار گردید. 

وی افزود: در این جلسه رئیس اداره موسسات کار آموزی آزاد ضمن تاکید بر حضور موثر در جلسات و همچنین همکاری و همدلی آموزشگاه های آزاد استان در ارائه راهکارهای کاربردی و اثربخش و اجرای به موقع دستورالعمل ها و آیین نامه ها در مسیر تحقق اهداف سازمانی، به تشریح دوره های باز آموزی تربیت مربی،دستورالعمل شرایط تمدید ابلاغ مربیگری و مدیریت ،همچنین معافیت مالیاتی آموزشگاه های آزاد پرداخت .

شایان ذکر است: در این جلسه مواردی از قبیل: مشکلات موجود موسسات کار آموزی،انجمن های صنفی و کانون استان و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع آن و نیز نحوه برخورد و تعامل با دیگر موسسات آموزشی در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا