مدیر کل امور اقتصادی و دارایی و رئیس کارگروه پیش برد برون گرایی اقتصاد ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان یزد با اشاره به فعالیت کارگروههای 9 گانه این ستاد بر تحقق اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل تاکید کرد و از دستگاههای عضو ستاد خواست مجموعه خود را در این زمینه فعال کنند.

 علی نمازی در اولین جلسه کارگروه پیش برد برون گرایی اقتصاد  ( توسعه صادرات غیر نفتی) اقتصاد مقاومتی افزود: اقتصاد مقاومتی، الگوی عملی متناسب با وضعیت اقتنصادی کشور و بر آمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی است.

رئیس کارگروه پیش برد برون گرایی اقتصاد ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی ضمن تحقق رشد اقتصادی جامعه به بهبود اوضاع اقتصادی و بهبود معیشت مردم نیز کمک خواهد کرد و بخش عمده مشکلات اقتصادی مردم و جامعه را از حل کرد.

وی با بیان اینکه طرح های مختلف تولیدی، سرمایه گذاری، صادرات و واردات و زیر ساخت های آن در چارچوب وظایف کارگروه تدوین شده است اضافه کرد: همچنین دستگاهها طرح و پروژه های ملی خود را  بررسی و بر  این اساس، برش استانی آن را تدوین  و عملیاتی کنند.

نمازی، اقتصاد مقاومتی را موضوع درون زا و برون گرا و مبتنی بر اقتصاد مردم بنیان، دانش بنیان و عدالت محور دانست و با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم وظایفی که بر عهده کارگروه گذاشته شده به بهترین شکل انجام دهیم؛ خواستار تحقق اهداف، شاخص ها و برنامه های آن شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا