محمد رضا علمدار یزدی در پیامی اول تیرماه روز ملی اصناف را به جامعه اصناف و بازاریان استان یزد تبریک گفت متن این پیام بدین شرح است:

در آئین حیات بخش اسلام، فرهنگ کار و تلاش و کسب روزی حلال در شمار والاترین و بزرگترین عبادات قرار گرفته است.

 

تشکل مردمی اصناف در همه ادوار به‌عنوان وسیع‌ترین بخش اقتصادی نقش مؤثر و تأثیرگذاری در کشور داشته و بی‌شک برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور منسجم و قوی اصناف در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی کشور ضرورتی انکارناپذیر است.

 

اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده که  این نامگذاری خود نشان دهنده اهمیت و جایگاه این قشر بزرگ از جامعه در رشد و بالندگی کشور  است . روز اصناف فرصت خوبی  برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش های معنوی ،اجتماعی و اقتصادی این تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصادی است.

 

اینجانب تقارن روز اصناف با ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی و ولادت با سعادت کریم اهل بیت ؛ امام حسن مجتبی(ع)را به تمامی بازاریان زحمتکش و جامعه محترم اصناف استان یزد تبریک عرض نموده و از خداوند متعال بهروزی و سرافرازی این خدمتگزاران صدیق به اسلام و مسلمین را مسئلت می نمایم. امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل با همکاری و  تعامل همه جانبه شاهد رشد و اعتلای  کشورعزیزمان ایران باشیم.

                                                                                                   محمد رضا علمدار یزدی

                                                                                          رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا