یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد: فرمانده انتظامي استان گفت: متوجه ساختن شهروندان به هشدارها و رعايت نکات پيشگيري از جرم، مجرمان را در رسيدن به اهداف و خواسته هاي شومشان ناکام خواهد گذاشت. 
به گزارش خبرنگار واحد دریافت خبر یزدفردا:سردار "ايرج کاکاوند" در پنجمين کميسيون عمليات استـان به تشريح کارکرد، اهداف و برنامه هاي پليس اين استان از ابتداي سال جاري پرداخت و افزود: مبارزه با موادمخدر و پيشگيري از سرقت از جمله اولويت هاي اصلي پليس بوده که نتايج خوبي را به دنبال داشته است. 
سردار کاکاوند همکاري و توجه مردم به هشدار هاي پليس را در کاهش سرقتها موثر دانست و افزود: سرقت نه تنها باعث کاهش احساس امنيت به عنوان يکي از نيازهاي اساسي جامعه مي شود بلکه يکي از عوامل بر هم زننده نظم و ثبات جامعه است. 
کاکاوند ضمن اشاره به عملکرد مطلوب پليس استان در پيشگيري از جرم و به ويژه سرقت، گفت: با کار اطلاعاتي و تلاش ماموران پليس از ابتداي سال جاري تاکنون شاهد دستگيري سارقان حرفه اي و کاهش 14 درصدي وقوع سرقت ها بوده ايم. 
وي ادامه داد: متوجه ساختن شهروندان به هشدارها و رعايت نکات پيشگيري از جرم و سرقت، مجرمان را در رسيدن به اهداف و خواسته هاي شومشان ناکام خواهد گذاشت و در پي آن شاهد افزايش احساس امنيت  بين شهروندان خواهيم بود. 
اين مقام ارشد انتظامي با تاکيد بر توجه کامل به تماسهاي مردم با مرکز فوريت هاي پليسي 110 و پاسخگويي مناسب به شهروندان  افزود: اين مرکز ،قلب تپنده ناجاست که مي تواند در ايجاد رضايت مندي مردم و همچنين افزايش احساس امنيت در سطح جامعه نقش مهمي داشته باشد. 
سردار کاکاوند به عمليات هاي متعدد ماموران پليس مبارزه با موادمخدر نيز اشاره کرد و گفت: با کار اطلاعاتي و اشرافيت ماموران پليس اين استان شاهد افزايش 9 درصدي کشفيات موادمخدر از ابتداي سال جاري تاکنون بوده ايم. 
فرمانده انتظامي استان يزد در پايان ابراز اميدواري کرد؛ با تلاش ماموران پليس و همکاري و هم پوشاني همه دستگاه هاي دخيل در امر امنيت، شاهد افزايش احساس امنيت در شهروندان باشيم. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا