در گردهمايي مديران و كارشناسان روابط عمومي هاي استان یزد ، با حضور استاندار از منشور روابط عمومي كه به جايگاه، منش و روش روابط عمومي ها از كلام استاندار يزد مي پردازد با عنوان "طريق تدبير 2" رونمايي شد.

در گردهمايي مديران و كارشناسان روابط عمومي هاي استان یزد ، با حضور استاندار از منشور روابط عمومي كه به جايگاه، منش و روش روابط عمومي ها از كلام استاندار يزد مي پردازد با عنوان "طريق تدبير 2" رونمايي شد.

         به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، گردهمايي مديران و كارشناسان روابط عمومي هاي استان با حضور "سيدمحمد ميرمحمدي" استاندار يزد، مديركل حوزه استاندار، مشاور اطلاع رساني و روابط عمومي استاندار و دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان، مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان و هيات رئيسه و اعضاي شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان درسالن اجتماعات تالار فرهنگيان يزد برگزار شد .

در اين جلسه"عباس ملازينلي"  مشاوراطلاع رساني و روابط عمومي استاندار ضمن آرزوي قبولي طاعتها و عبادتها اظهار داشت: روابط عمومي ها، ركن اصلي هر سازمان و نهادي در امراطلاع رساني هستند و مي توانند در ايجاد ارتباط درون و برون سازماني بسيار تاثيرگذار باشند .

وی ادامه داد : هر چه روابط عمومي يك دستگاه اجرايي يا سازمان قوي تر باشد آن مجموعه پوياتر و در خدمت رساني به مردم و جامعه هدف خود موفق تر خواهد بود .
دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان با تاكيد بر ضرورت تربيت نيروي متخصص در حوزه روابط عمومي افزود : آنچه كه غالبا روابط عمومي ها از آن غافل شده اند دانش سازماني است و اين شورا عزم  جدي بر آموزش مديران و كارشناسان روابط عمومي در حوزه هاي مورد نياز دارد .

در ادامه این گرد همایی "علي اسلامي" مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان، روابط عمومي ها را مرجع و شاخص در امر اطلاع رساني دانست و گفت : خداوند متعال در آیات نورانی قرآن مجيد از ارتباطات كلامي به عنوان قول ياد كرده و راست گويي، رعایت عدالت در بيان، كلام نرم، قول معروف و بليغ و سخن زيبا را از جمله ويژگيهاي يك ارتباط كلامي موثر ذكر كرده است .

اسلامی در بخش ديگري از سخنان خود ضمن قدرداني از استاندار یزد و مديران ارشد استان براي توجه ويژه به حوزه آب اظهار داشت: بايد به مديريت مصرف آب در استان به ويژه در بخش كشاورزي نگاه جدي شود.

اسلامي خاطر نشان كرد: در فصل تابستان ميزان استحصال آب در استان يزد 86 درصد افزايش مي يابد كه عمده اين ميزان صرف كولرهاي آبي و آبياري فضاي سبز مي شود.
گفتنی است در پایان این مراسم ضمن رونمائی از منشور روابط عمومي ها با عنوان طریق تدبیر2، از روابط عمومی های برتر استان و برگزیدگان دومین جشنواره ورزشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی و اهالی رسانه استان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، تجلیل شد. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا