جاذبه های گردشگری  شهرستان اشکذر و ویژگی های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این شهرستان در برنامه چهار ساعته رادیویی (در سایه سار شیرکوه) معرفی  شد.

به گزارش روابط عمومي، امورفرهنگي و اجتماعي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري يزد مسئول نمایندگی این اداره کل در شهرستان اشکذر عنوان کرد: در این برنامه رادیویی که چهار ساعت به طول انجامید این شهرستان از زوایای گوناگون، به ویژه پتانسیل های گردشگری مذهبی، گردشگری کویری، گردشگری کشاورزی و ورزشی، گردشگری فرهنگی ـ تاریخی و گردشگری صنعتی معرفی شد.

سید محمدجعفر میرجلیلی افزود: صاحب نظران از سخت کوشی و قناعت مردمان این خطه کویری، اعتقاد به ارزشهای اسلامی دینی و برپایی مراسم مذهبی، تمدن دیرینه و آثار شاخص تاریخی، نخبگان علمی ـ فرهنگی، صنایع دستی، آداب و رسوم، تولیدات کشاوری، دامی و گلخانه ای، گیاهان دارویی، پرورش اسب اصیل عرب و ایرانی و گردشگری اسب، گردشگری صنعتی و تولید فولاد و کاشی، معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان اشکذر و .... در برنامه رادیویی شبکه استان یزد مباحثی را مطرح کردند.

وی در ادامه ضمن تشکر از کلیه دست اندرکاران این برنامه، نقش چنین برنامه هایی را در معرفی و جذب گردشگر اساسی خواند و گفت: امید است در فرصت های آینده شاهد افزایش چنین برنامه هایی و به ویژه برنامه های  متنوع تر و تخصصی  باشیم.

گفتنی است: این برنامه با عنوان در سایه سار شیرکوه از رادیو یزد پخش گردید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا