رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان یزد در پیامی، عید سعید فطر را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان یزد ، محمد رضا علمدار یزدی در آستانه حلول ماه شوال ، در پیامی عید سعید فطر را به مردم استان یزد تبریک گفت.  متن پیام بدین شرح است:


فطر تحفه و هبه الهی است که چون نعیمی عمیم از افلاک بر خاک نشینان قدر‌شناس شب‌های بیداری و همنشینی با قرآن در فضیلت رمضان می‌بارد و شمیم لطف از نسیم رحمتش جان شیفتگان حق تعالی را صفا داده و دل‌های مکدر را به آینه کرامت جلا می‌بخشد.
عید فطر عید عزت موحدان و عید عظمت خداجویان است. عید عزت و پایداری و عید صلح و مهرورزی است. عید انسان‌دوستی و کمال‌جویی و عید ظلم ستیزی و عدالت‌‌خواهی است. عید تعاون و نوع دوستی و عید پیام محمد (صل الله علیه و آله و سلم) و روز شرافت و کرامت محمدی (ص) است.
عید سعید فطر، روز تجلی فطرت و جلوه زیبای عشق ذاتی انسان به پروردگار یکتا است. خداوند منان را سپاسگزارم که توفیق حضور در این ضیافت ربوبی را نصیب ما نمود تا با بهره گیری از خوان گسترده نعمات و برکات الهی در این ماه رحمت و فضیلت، همگام با شما پایمردان سنگرهای صنعتی ، معدنی و اقتصادی با نشاط و همدلی، ضمن تلاش جهت توسعه و بالندگی این صنعت، تعالی، اقتدار و شکوفایی میهن اسلامی را رقم بزنیم.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و تبریك پیشاپیش عید سعید فطر به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همه مردم مومن استان دارالعباده و دارالعلم یزد، از خداوند متعال، رستگاری ، عزت و كرامت و صحت و عافیت همگان را مسألت می نمایم .

                                                 محمد رضا علمدار یزدی
                                      رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا