مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، با حضور در تعاونی تبلیغات دانش بنیان پیشگامان رسانه و آگهی زبده (پرواز) سالروز تاسیس این تعاونی را به مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت تعاونی پیشگامان رسانه و آگهی زبده, دکتر علی غیاثی، در این نشست ضمن تبریک سالروز تاسیس تعاونی تبلیغات پرواز ، برای این تعاونی و پرسنل آن آینده ای همراه با موفقیت و پیشرفت روزافزون آرزو نمود.

در این دیدار مهندس حاتمی نسب، مدیرعامل تعاونی تبلیغات پرواز، ضمن خوش آمدگویی، گزارشی از فعالیتهای فرهنگی و هنری انجام شده در یکسال گذشته را ارائه نمود.

همچنین در این مراسم مدیر کل ارشاد، یک عدد تقویم نفیس قرآنی اهدایی از جانب دکتر مسجد جامعی و چند جلد کتاب ارزشمند را به تعاونی تبلیغات پرواز هدیه نمود.

در پایان این دیدار توافقاتی در خصوص برخی مسائل و فعالیت های فرهنگی بین دوطرف صورت گرفت که در آینده نزدیک تفاهم نامه آن امضا و موارد مورد توافق اعلام خواهد شد.

تعاونی تبلیغات دانش بنیان پیشگامان رسانه و آگهی زبده (پرواز)، از شرکت های عضو اتحادیه امور زیربنایی پیشگامان است که در تاریخ بیست و ششم تیرماه سال یکهزار و سیصد و نود و یک با هدف ارتقای سطح تبلیغات و استفاده از دانش روز در این راستا تاسیس گردیده و تاکنون به موفقیت های چشمگیری چه در سطح استان و چه در سطح ملی دست یافته است.

Ghiassi Ershad

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا