تعداد 87 پایان نامه دانشجویی از طرف دانشگاه علم و هنر یزد به مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان واسپاری شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد"داود پاک طینت" با اشاره به قانون واسپاری پایان نامه های دانشجویی که از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است گفت: تعداد 87 پایان نامه دانشجویی از دانشگاه علم و هنر یزد به مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان منتقل شده است که مراحل فهرست نویسی و ثبت در سامانه را می گذراند.

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان، پایان نامه های منتقل شده به مرکز را مربوط به مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد اعلام کرد و افزود: این پایان نامه ها شامل رشته های تحصیلی مدیریت صنعتی، مدیریت جهانگردی، مهندسی مالی، کامپیوتر، معماری، صنایع، مدیریت بهره وری، سیستم های اقتصادی و اجتماعی هستند. 

پاک طینت با تاکید بر رعایت حقوق معنوی نویسندگان و تهیه کنندگان پایان نامه ها گفت: این پایان نامه ها براساس مقررات حاکم و در چارچوب آیین نامه های مصوب، پس از فهرست نویسی و آرشیو در اختیار محققان قرار می گیرد.

وی مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان را محل مناسب و امنی برای حفاظت از اسناد مکتوب دانست و تاکید کرد این مرکز با توجه به پشتیبانی های فنی و تخصصی که در خصوص اسناد مکتوب انجام می دهد می تواند میزبان تولیدات مکتوب محققان و پژوهشگران استان باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا