یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان از کشف 505 دستگاه کولرگازي و رادياتور حوله خشک کن به ارزش يک ميليارد و 500 ميليون ريال در بازرسي از يک انبار در شهر يزد خبر داد. 
سرهنگ "حسين فروزاني" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ،گفت: پس از دريافت خبري مبني بر اينکه شخصي اقدام به دپو کالاهاي قاچاق در يک انبار در شهر يزد کرده است ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي پس ار انجام هماهنگي لازم با مقامات قضائي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 
وي افزود: ماموران  در بازرسي از اين انبار 30 دستگاه کولر گازي و 475 دستگاه رادياتور حوله خشک کن خارجي فاقد مجوزگمرکي را کشف و يک متهم را نيز در اين زمينه دستگير کردند. 
سرهنگ فروزاني، ارزش برآورد شده اين دستگاه هاي قاچاق را يک ميليارد و 500 ميليون ريال بيان کرد و گفت: متهم براي سير مراحل قانوني به اداره تعزيرات حکومتي استان يزد معرفي شد. 
معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان يزد در خاتمه افزود: قاچاق کالا باعث ضربه به اقتصاد کشور خواهد شد و پليس از هيچ تلاشي براي مبارزه با اين پديده شوم دريغ نخواهد کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا