یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد فرمانده انتظامي شهرستان يزد از عمليات ضربتي ماموران کلانتري 15 آزادگان و کشف چهار کيلو و 250 گرم هروئين خبر داد.
 به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "منوچهرنصيري" درباره اين خبر گفت: با توجه به کسب خبري مبني بر فعاليت يکي از سوداگران مرگ در محلات مختلف شهر يزد از جمله آزادشهر، بررسي موضوع به عوامل کلانتري 15 آزادگان ارجاع داده شد.
وي ضمن اشاره به کاراطلاعاتي ماموران کلانتري و شناسايي چندين مخفيگاه مربوط به متهم افزود: ماموران کلانتري 15 در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه که با حضور رئيس کلانتري انجام شد اين سوداگرمرگ را دستگير و در بازرسي از مخفيگاه وي، مقدار چهار کيلو و 250 گرم هروئين را کشف کردند.
نصيري افزود: متهم اين موادافيوني را از شرق کشور به شهر يزد وارد کرده بود که قبل از توزيع در شهر، توسط ماموران پليس دستگير و به دادسرا معرفي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان يزد با بيان اينکه دستگيري اين سوداگرمرگ، خشنودي و رضايت مندي شهروندان به ويژه اهالي محلات را رقم زد خاطرنشان کرد: پليس از شهروندان در راه مبارزه با اين بلاي خانمان سوز درخواست همکاري بيشتر را دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا