رئیس اداره امور عمومی و پشتسبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از برگزاری مراسم تحلیف تعداد 18 نفر از مربیان جدید الاستخدام این اداره کل خبر داد .

رئیس اداره امور عمومی و پشتسبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از برگزاری مراسم تحلیف تعداد  18 نفر از مربیان جدید الاستخدام این اداره کل خبر داد .

        به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، مجید حق جو در تشریح این خبر گفت: جلسه تحلیف تعداد 18 نفر از مربیان جدیدالاستخدام در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با حضور" علی آقا افضلی"سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای،رضا نویدی معاون اداری و پشتیبانی ،مسئول حراست اداره کل ،روسای مراکزآموزش فنی وحرفه ای استان و جمعی از مربیان جدیدالاستخدام در محل سالن ولایت اداره کل تشکیل گردید.

     در ابتدا "علی آقا افضلی" سرپرست کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن تبریک هفته حجاب و عفاف و خیرمقدم به نیروهای جدید الاستخدام از آنها خواست تا پای بندی به قوانین و مقررات،زمینه رشد و شکوفایی و فضایل اخلاقی کارآموزان را فراهم نموده و تمام توان خود را در امر ارائه آموزش های فنی و حرفه ای  به کار گیرند .

     وی ارائه آموزشهای مهارتی غیر رسمی را موثرترین عامل در زمینه سازی فرصت های شغلی بیان داشت و افزود:از آنجا که آموزش های مهارتی زیربنای توسعه می باشد و از اهمیت ویژه ای برخوردار است به روز بودن اطلاعات و مهارتهای مربیان، توجه به مباحث کارآفرینی، عدم گرایش مربیان به فعالیت تک حرفه ای باعث شایسته سازی کارآموزان جهت حضور موفق در بازار کار و ایجاد اشتغال پایدار می شود .

     وی همچنین برنامه ریزی صحیح در حوزه آموزش ، رشد و حرکت در قالب نیاز جامعه، به روز رسانی استانداردها و ارائه آموزشهای نوین به همراه روشهای متناسب تدریس را از جمله وظایف مربیان عنوان نمود .

     در ادامه "رضا نویدی"معاون اداری و پشتیبانی اداره کل ضمن عرض خیر مقدم به مربیان و روسای مراکز و اشاره به نظام آموزشی نوین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ؛ورود نیروهای جدید با مدارک تحصیلی بالا در منابع انسانی سازمان را نشانی از پیشرفت خدمات و آموزشهای به روز و مدرن سازمان دانست.

     وی ضمن اشاره به آیه 58 سوره نساء از مسئولیت به عنوان یک امانت الهی یاد نمود و افزود:مسئولیت یک امانت الهی است که باید در حفظ آن کوشا باشیم و در سیستم سازمانی ما بایستی عدالت اجتماعی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید سرلوحه کار قرار گرفته و برای پیشبرد بهتر اهداف سازمان، افراد باید منفعت سازمانی را بر منفعت فردی ترجیح دهند .

در ادامه "حسن دهقان" مسئول واحد حراست اداره کل، مواردی را جهت آشنایی مربیان با بحثهای حفاظت فیزیکی بیان نمود .

    شایان ذکر است:در پایان این مراسم قرائت سوگند نامه و امضای تعهد منشور اخلاقی توسط مربیان جدید الاستخدام اداره کل اجرا ، و احکام این مربیان به ایشان تحویل گردید .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا