معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : طرح تابستانه هلال احمر از 15 تیر ماه تا 4 مهر ماه با فعالیت 12 پایگاه در سطح استان در حال برگزایست.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / سید جواد میرحسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به آغاز طرح تابستانه هلال احمر در استان یزد اظهار داشت: این طرح از ۱۵ تیر ماه تا 4 مهر ماه اجرا می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه 12 پایگاه  ( 9 پایگاه ثابت و 3 پایگاه سیار ) برای طرح تابستانه در نظر گرفته شده است افزود: 10  دستگاه خودرو آمبولانس و 9 دستگاه ست نجات نیز در این طرح به کارگیری شده است.

میرحسینی همچنین از بکارگیری 300  نفر نجاتگر و پرسنل امداد در طرح تابستانه خبر داد و افزود: تدابیر لازم برای طرح تابستانه اتخاذ و آمادگی کامل وجود دارد.

وی  با بیان اینکه یک پایگاه کوهستان چند منظوره نیز در این ایام جهت ارائه خدمت آماده می باشد ، افزود : 15 تیم کوهستان در شهرستانهای یزد ، تفت ،مهریز ، اردکان و بافق در این طرح نیز آماده می باشند.

این مقام مسئول با تاکید بر توجه هموطنان به سپری کردن سفری ایمن، در پایان اظهار داشت: لازم است مسافران قبل از سفر از شرایط جوی و راهها اطلاعات کافی کسب کنند، وسایل ایمنی کافی و تغذیه لازم را به همراه داشته باشند، خودروی خود را از لحاظ آمادگی و نداشتن مشکل فنی کنترل کنند و در نهایت اینکه مسافران در صورت بروز مشکل صبور بوده و با نیروهای امدادی از طریق شماره 112 تماس بگیرند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا