با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت برق منطقه‌ای یزد مراسم افتتاحیه استقرار سیستم مدیریت ایمنی بهداشت و محیط‌زیست (HSE-ME) برگزار شد.

با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت برق منطقه‌ای یزد مراسم افتتاحیه استقرار سیستم مدیریت ایمنی بهداشت و محیط‌زیست  (HSE-ME) برگزار شد.

محمدمهدی آرائی‌پور معاون منابع انسانی، ضمن بیان اقدامات انجام‌شده در این خصوص، استقرار و اجرای این سیستم را در راستای برنامه استراتژیک شرکت دانست و افزود: سیستم مدیریت ایمنی بهداشت و محیط‌زیست از پروژه های بهبود مربوط به برنامه استراتژیک شرکت است که مراحل مختلف آن در حال استقرار است.

در ادامه جلسه علیرضا حاجی‌حسینی کارشناس مسئول مدیریت بحران و HSE  استقرار این سیستم را منطبق با مسئولیت‌های قانونی و اجتماعی  شرکت در راستای صیانت و حفاظت از منابع انسانی، اقتصادی و محیط زیستی کشور برشمرد و  هدف از استقرار آن را، ارتقاء فرهنگ و آگاهی‌های بهداشتی، ایمنی و محیط زیستی و گسترش حس مسئولیت‌پذیری و مشارکتی پرسنل، پیمانکاران و بهره‌برداران از طریق ارتقاء دانش در مسائل مرتبط با حوزه HSE دانست.

حاجی‌حسینی  با اشاره به این‌که برنامه‌ریزی لازم برای استقرار و اجرای این سیستم از دی‌ماه گذشته شروع‌شده  و تا 6 ماه آینده به اتمام خواهد رسید؛ تصریح کرد: فعالیت‌های انجام‌شده در این راستا، تشکیل کمیته اختصاصی معاونت بهره‌برداری، شناسایی خطر و ارزیابی ریسک در فرایندهای اجرایی آن معاونت و همچنین انجام آموزش‌های تخصصی و عمومی بوده است.

در ادامه این جلسه، عناصر و اجزاء سیستم (HSE-MS)  توسط مشاور، تشریح شد و سپس اعضای کمیته‌های راهبردی و اجرایی سیستم مذکور و همچنین نماینده مدیرعامل در این کمیته مشخص شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا