جلسه بررسي مسائل مربوط به بخش پيوند بيمارستان آیت الله شهيد صدوقي(ره) یزد با حضور مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري برگزار شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، جلسه بررسي مسائل مربوط به بخش پيوند بيمارستان آیت الله شهيد صدوقي(ره) يزد با حضور مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري و جمعي از پزشكان، پرستاران و متخصصان این بیمارستان در سالن شهید موحدين استانداري برگزار شد.
" مجيدجواديان زاده " در اين جلسه اظهار داشت : بيماران خاص به دليل شرايط دشوار و هزينه سنگيي كه بايد براي درمان بيماري و پيامدهاي آن  پرداخت كنند، در نهادهاي حاكميتي توجه ويژه اي به آن ها شده است تا اين حمایت موجب دلگرمي و اميد براي بیماران خاص شود .
جوادیان زاده پيگيري و بررسي مشكلات و مسائل بيماران مبتلا به بیماریهای خاص را از طريق برگزاري جلسات مستمر در كميته هاي تخصصي و در قالب مصوبه خواستار شد .
گفتنی است عدم صدور دفترچه درماني خاص براي بيماران پيوندي ، اصلاح فرآيند تامين دارويي و تجهيز آزمايشگاه بيمارستان آیت الله شهيد صدوقي (ره) ، مددكاري و روانشناسي براي بيماران قبل و بعد از انجام عمل پيوند ، فراهم كردن زمينه هاي كاريابي و اشتغال بيماران خاص و اعطاي مجوز به سازمان ها و انجمن هاي مردم نهاد براي حمايت از این بیماران از مسائل مطرح شده در جلسه بود كه مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا