توصیه سردبیر:مدیران دولتی و غیر دولتی نیز اگر با دقت به موضوع نگاه کنند با هزینه اندکی که معولا در طول سال به کارکنان خود پاداش می دهند می توانند تا آخر عمرشان آنها را بیمه کنند آنگونه که گفته می شود با پرداخت ماهیانه 20هزار تومان در مدتی کوتاه همه می توانند خود را برابر هزینه های درمان سرطان بیمه کنند .

سردبیر یزد فردا :بیمه های مختلف ،خود، آرامش خاطر برای خیلی هاست و شرکت های بیمه در عین ارائه راهکارهای اقتصادی برای صنعت بیمه  می توانند به فکر ارائه خدمات رفاهی به مشترکین خود نیز باشند به تازگی بیمه البرز راهکاری استثنایی برای مردم به ارمغان آورده که با یک بار هزینه کردن خود و خانواده خود را از رنج های آینده برهانند و چه بسا افراد زیادی را همه می شناسیم که تمام زندگی خود را برای درمان سرطان  نزدیکان خود داده وبه همراه بیماری با فقر هم کلنجار رفته اند و اگر کمی با دقت به این نوع بیمه بیاندیشیم قطعا با هزینه اندک می توانیم خود و خانواده خود را در صورت بروز بیماری از استرس هزینه ها برهانیم .

مدیران دولتی و غیر دولتی نیز اگر با دقت به موضوع نگاه کنند با هزینه اندکی که معولا در طول سال به کارکنان خود پاداش می دهند می توانند تا آخر عمرشان آنها را بیمه کنند آنگونه که گفته می شود با پرداخت ماهیانه 20هزار تومان در مدتی کوتاه همه می توانند خود را برابر هزینه های درمان سرطان بیمه کنند .

برای آگاهی بیشتر خدمت سرکار خانم عاطفه فلاح کارشناس بیمه البرزرسیدیم و در گفتگوی کوتاهی که در ادامه خواهید خواند اطلاعات بیشتر در این زمینه را جویا شدیم .

در مورد این بیمه نامه مختصری توضیح دهید ؟

در بیمه امید افرین که به منظور جبران هزینه درمان سرطان توسط شرکت بیمه البرز طراحی و به بازار بیمه منتقل شده است فرد بیمه گذار با توجه به سن خویش مبلغی را به عنوان حق بیمه میپردازند و تا پایان عمر با همین یک بار پرداخت در برابر سرطان بیمه خواهد شد.

یزد فردا : این که میگویید در برابر سرطان بیمه خواهد شد چه مفهومی دارد ؟ 

بیمه سرطان البرز تمامی هزینه های درمان سرطان را پرداخت میکند ، حتی در این بیمه نامه هزینه های سفر و اقامت هم دیده شده است ، بیمه امید افرین بیمه البرز بر این باور است که فردی که سرطان میگرد نباید دغدغه ای جز خود بیماری داشته باشد . بنده و همکارانم در بیمه البرز تمامی هزینه های مربوط به سرطان را به شخص بیمه گذار پرداخت میکنیم.

یزد فردا : اگر امسال یک نفر این بیمه را بخرد از چه زمانی میتواند از مزایای ان استفاده کند و تا کی تحت پوشش است ؟

در بیمه امید افرین با توجه به اینکه برای اثبات سلامت جسمی بیمه گذار در ابتدای صدور بیمه نامه ازمایشی نمی دهد یک سال دوره انتظار دیده شده است ، به این صورت که شخص بیمه گذار از تاریخ صدور بیمه تا یک سال پس از ان نمی تواند از مزایای بیمه استفاده کند و اما شخص با خرید این بیمه نامه برای یک بار تا پایان عمر بیمه است . 

یزد فردا : هزینه ی صدور این بیمه نامه چقدر است ؟

این موضوع کاملا با سن متقاضی مرتبط است و هر چه سن پایین تر باشد مبلغی پرداختی کمتر است ، بدین صورت که در گروه سنی صفر تا ده سال بیمه گذار میتواند با مبلغ ۳۰۵۰۰۰ هزار تومان شخصی را بیمه نماید و در گرانترین  ردیف بیمه در گروه سنی پنجاه و شش تا شصت سال مبلغ ۳/۶۸۰/۰۰۰ هزار تومان است . که البته این مبلغ قابلیت پرداخت به صورت اقساط را هم دارد 

یزد فردا : اساس پرداخت خسارت در امراض سرطان است؟و سقف پرداخت هزینه های درمان چقدر است؟  

خیر بجز مبحث سرطان شخص بیمه گذار در برابر انواع تومور ها  نیز بیمه می شود سقف پرداخت هزینه های درمان سرطان و تومور در این بیمه نامه مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال است 

یزد فردا: این پوشش های بیمه ای در چه محلی قابل استفاده است؟ 

برخلاف سایر بیمه های فعلی که فقط به محدوده جغرافیایی کشور ایران ، این بیمه در سراسر جهان شما را تحت پوشش قرار میدهد ،یعنی اگر نیاز باشد مریض در خارج از کشور درمان شود بیمه هزینه های سفر و درمان خارج از کشور را پرداخت خواهد کرد 

یزد فردا: صحبت پایانی؟ 

با توجه به رشد روز افزون نرخ ابتلا به سرطان در کشور به عنوان یک مشاور بیمه به همه همشهریان توصیه میکنم هرچه زود تر برای خرید این بیمه نامه اقدام کنند ، متقاضیان می توانند از طریق شماره تلفن : ۳۷۲۶۶۰۷۶ با یک تماس تلفنی ساده بیمه شوند 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا