یزدفردا"با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل زندان های استان یزد جلسه کمیته امنیتی زندان مرکزی یزد در حوزه ریاست این ندامتگاه تشکیل شد.

 
به گزارش  روابط عمومی زندان مرکزی یزد؛ جلسه کمیته امنیتی زندان مرکزی یزد به ریاست حمیدرضا زارع رییس زندان مرکزی یزد و با حضورموسی احمدی مدیرکل ،محمدرضا رفیعی زاده معاون سلامت،اصلاح و تربیت،محمد سلیمی معاون اداری مالی،سرهنگ حسین کمال فرمانده یگان حفاظت،عبدالحمیدحکیمی رییس اداره حفاظت واطلاعات،دکتریحیی دهقانی مسئول بهداشت ودرمان اداره کل زندان های استان و همچنین اعضای کمیته امنیتی در محل حوزه ریاست زندان مرکزی یزد تشکیل و در این جلسه مسایل امنیتی مجموعه زندان مرکزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل اداره کل زندان های استان یزد؛ با برشمردن طرح ها و محورهای ارتقا امنیت اجتماعی و اخلاقی در مجموعه زندان مرکزی گفت: برگزاری جلسات و نشست ها و اطلاع رسانی و آموزش در این زمینه می تواند از بروز ناهنجاری ها جلوگیری کند.

موسی احمدی اظهارداشت: در خصوص امنیت باید به دو اصل نرم افزاری وسخت افزاری توجه کنیم باید در زندان به مددجویان امید به آینده داد تا شاهد رشد فکری وعقلی باشیم واین عمل باعث می شود مددجو به فکر فرار وشورش نشود و مجموعه هم به هدف خود در خصوص امنیتی خواهد رسید.وی افزود در زمینه سخت افزاری نیز باید از دوربین ها وسوئیچ ها بهترین استفاده شود.

محمدرضا رفیعی زاده معاون سلامت،اصلاح و تربیت اداره کل زندان های استان یزد از اعضای کمیته خواست ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی را در حوزه کاری دستگاه ها رصد و راهکارها و پیشنهادات خود را به این اداره ارائه نمایند.

محمد سلیمی فرد معاون مالی و اداری زندان های استان نیز باورهای مذهبی و ارزش های دینی را بهترین راه کار برای جلوگیری از انحراف و ورود و ظهور آسیب های اجتماعی دانست و بر رعایت موارد آئین نامه ای تاکید کرد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا