یزدفردا"رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه رفع مشکلات رکود صنایع، گفت: یزد به زودی با رشد اقتصادی خوبی همراه می‌شود.

 محمدرضا علمداریزدی عصر امروز در بیست و ششمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد، اظهار داشت: دستور‌العمل نظارت بر طرح رونق تولید به کارگروه‌های تسهیل ابلاغ شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به اینکه اخذ تعهدنامه از صنایع دریافت کننده تسهیلات یکی از موارد این دستورالعمل است، گفت: این دستورالعمل برای رفع بخش مهمی از مشکلات صنایع در نظر گرفته شده است.

وی در ارتباط با این دستورالعمل با اشاره به اینکه کمیته‌‌ای در زمینه این دستورالعمل تشکیل شده، بیان کرد: این دستورالعمل مسئولیت واحدهای بخش کشاورزی را به عهده سازمان جهاد کشاورزی گذاشته و نماینده سازمان صنعت معدن تنها در جلسات این موضوع حضور پیدا می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با تاکید بر اینکه اصل دستورالعمل این است که به واحدهایی که مشکل بازار ندارند تسهیلات پرداخت می‌شود، بیان کرد: این دستورالعمل مربوط به واحدهایی است که تنها با مشکل نقدینگی مواجه هستند.

علمدار یزدی با اقداماتی که صورت گرفته، مطمئنا در آینده شاهد رشد اقتصادی بسیار خوبی خواهیم بود، بیان کرد: 78 طرح در کمیته‌های بررسی شده که برای تصویب به بیست و ششمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد رسیده است.

وی با تاکید بر اهمیت رفع مشکلات صنایع استان، خاطرنشان کرد: تا کنون اقدامات خوبی در استان یزد صورت گرفته و واحدهایی که تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند، رضایت بسیار زیادی از این طرح داشته‌اند./تسنیم

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا