نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه دشمن به وسیله فضای مجازی سعی در دوری جوامع از اسلام ناب دارد، گفت: استکبار به دنبال ارائه الگوهای نادرست به جوانان ایران است.
 آیت‌الله محمدرضا ناصری در مراسم رونمایی از 7 کتاب اسناد ساواک در یزد اظهار داشت: یادآوری خدمات بزرگان و سیره حسنه این افراد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
امام جمعه یزد تصریح کرد: در دنیا گروه‌ها و فرقه‌های مختلف برای اینکه ایده و نظر خود را به جهانیان بقبولانند تلاش می‌کنند و متاسفانه رسانه‌های مختلف در زمینه ترویج افکار نادرست به وسیله دشمنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی با بیان این مطلب که اشاعه‌گری فساد و تمام انحراف‌ها از مهمترین برنامه‌های صهیونیست‌ها است، گفت: در زمینه اقتصاد هم آنها سعی دارند که همه موفقیتهای اقتصادی را به دست خود بگیرند و دیگر کشورها را همیشه دنبال خودشان بکشانند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تکید بر اینکه استکبار هر کاری که بتواند برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه انسانها انجام دهند را انجام می‌دهند، گفت: امروز ما شاهد این موضوع هستیم که به ویژه در فضاهای مجازی و اینترنتی دشمنان سعی بر دور کردن افراد از اسلام ناب هستند.
آیت الله ناصری افزود: در این دوره‌های اینچنینی اگر حرکت‌هایی در دنیا انجام شود و کارها و برنامه‌ریزی‌هایی بشود که انسانها و به ویژه جوانانمان الگوهای سالم و رفتارهای صحیح و سازنده را پیدا کنند، کار بسیار مهمی صورت گرفته است.
امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه انسان کمال طلب است و به دنبال گمشده‌ای است که این گمشده همان حس کمال طلبی است، افزود: متاسفانه دشمن به دنبال ارائه الگوهای نادرست به جوانان ماست تا به این وسیله آنها را به بیراهه بکشانند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا