سرپرست جدید جمعیت هلال احمر استان یزد با شهردار و رئیس شورای یزد دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد عباس احدپور سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد به همراه مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر با شهردار و رئیس شورای شهر یزد دیدار و گفتگو کرد .

در ابتدای این دیدار، که با حضور آقای احدپور سرپرست جدید جمعیت هلال احمر استان، دکتر حمید پارسائیان مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان یزد ، مهندس عظیمی زاده شهردار یزد ، حجت الاسلام عباس زارع  گاریزی رئیس شورای شهر یزد و سرکار خانم یادگار عضو شورای شهر یزد در محل شهرداری برگزار و از زحمات دکتر حمید پارسائیان مدیرعامل سابق هلال احمر استان تقدیر و تشکر بعمل امد.

در ادامه عباس احدپور  سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن تشکر از دکتر پارسائیان مدیرعامل سابق جمعیت هلال احم استان یزد ،مدیران شهرداری و نگاه ویژه شهردار استان به جمعیت هلال احمر ، خواستار همکاری و مساعدت بیشتر جمعیت هلال احمر استان و شهرداری استان شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه جمعیت هلال احمر استان یزد در کنار شهرداری، دو ضلع اصلی پیشگیری و مقابله در این شهر هست  اعلام آمادگی کرد که در آینده ای نزدیک بتوانیم با توجه به عقد تفاهم نامه ای فی مابین شهرداری و جمعیت هلال احمر کارهای بنیادین و قابل توجهی را در راستای رفع بسیاری از نقاط ضعف و نجات جان شهروندان در مقابل بسیاری از مخاطرات موجود صورت دهیم .

در پایان جلسه نیز میزبان اصلی، مهندس عظیمی زاده شهردار یزد ضمن تشکر از حضور سرپرست جمعیت هلال احمر استان در شهرداری به سبب آغاز همکاری های ویژه و همچنین چاره اندیشی در خصوص مسائل ، به منابع و توانمندی های قابل توجه شهرداری اشاره داشت و آمادگی شهرداری را جهت تعامل بیشتر با هلال احمر همکاری بین دو دستگاه و همچنین ایجاد بستری مناسب در راستای بهبود وضعیت آمادگی و آموزش و پیشگیری به کمک جمعیت هلال احمر استان یزد و همکاری مستمر اشاره نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا