سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بر پيگيري حقوق بنيادي بانوان از سوی این دفتر تأکید کرد و مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداري گفت: تفكيك فعاليت هاي اجتماعي بانوان از توسعه همه جانبه اجتماعي اجحاف به آنها است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ، « رقیه کرمانیان » در دیدار با مدیر و کارشناسان روابط عمومی استانداری بیان کرد: پیگیری حقوق بنیادین بانوان یکی از مولفه های اصلی تشکیل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری محسوب می شود که برای تحقق این مهم تلاش خواهیم کرد .
وی خواستار تعامل و همکاری خوب روابط عمومی استانداری با دفتر امور بانوان مانند گذشته به منظور رصد مشکلات و آسیب های اجتماعی جامعه وکمک به تصمیم گیری های موثر در این زمینه شد.
سرپرست دفتر امور بانوان وخانواده استانداری خاطر نشان کرد: برخی از آسیب‌های اجتماعی در ذهن ما به قدری بزرگ جلوه داده شده است که برای حل آن‌ها، از رسیدگی به مسائلی که از نگاه مردم دارای اهمیت است غافل شده ایم.
مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری نیز در این دیدار گفت: جدا کردن فعالیت‌ها و توسعۀ اجتماعي در جامعه تنها با نگاه جنسیتی و بدون توجه به مهارت، قابلیت ها و توانمندی افراد، اثر مناسب اجتماعي و دستاورد خوبی را نخواهد داشت.
«عباس ملازينلي» ادامه داد: اينكه فعاليت و زمينه هاي توسعۀ بانوان را از توسعۀ همه جانبۀ نيروي انساني جامعه جداسازي و تفکیک كنيم، بيشتر اجحاف و ظلم به بانوان است تا كمك به اين قشر وسيع و كارامد جامعه.
وی پرداختن به حوزه خبر و اطلاع رسانی را تنها یکی از وظایف روابط عمومی‌ها عنوان كرد و افزود: روابط عمومی‌ها رسالت چند وجهی از جمله  افکار سنجی، پژوهش، تحلیل، تبلیغات و انتشارات، تنظيم و گسترش ارتباطات درون و برون سازمانی را هم علاوه بر مبحث خبر و اطلاع رساني بر عهده دارند.
ملازینلی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: نگاه و رسالت چند وجهی روابط عمومی ها این قابلیت را تقویت می‌کند که آن‌ها نسبت به موضوعات جامعه و آسیب‌های اجتماعی احساس مسئولیت کنند و در رفع این مسائل با همۀ بخش‌هاي مرتبط عمومي و اجتماعی گام‌های مؤثری را بردارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا