معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعۀ منابع استانداری گفت: مسئولان ارشد استان و دولت در حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی دارای بازار و رقابت‌پذیر عزم جدی دارند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، جلسۀ دیدار با فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان با حضور استاندار یزد، معاونان استاندار و مدیرکل حوزۀ استاندار در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعۀ منابع استانداری با بیان اینکه دولت در حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی رقابت‌پذیر جدی است، بیان کرد: دولت با بستۀ حمایت مالی و ارائۀ تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی با اشتغال 50 نفر کارگر و  از 50 تا 100 نفر کارگر در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام‌های مؤثری برداشته است.
«سیدعلی عزالدینی» ادامه داد: خوشبختانه تاکنون در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و متوسطی که دچار مشکل بودند و در سامانۀ بهین‌یاب سازمان صنعت، معدن و تجارت ثبت‌نام کرده‌اند، برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون هزار و 340 واحد تولیدی استان در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که پس از بررسی شرایط در کمیته ارزیابی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان 638 واحد تولیدی و صنعتی برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت به بانک‌های عامل استان معرفی شده‌اند.
عزالدینی در پایان سخنان خود بر تعدیل نیروهای ناکارآمد و مازاد در فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان تأکید کرد.
گفتني است در ابتداي اين جلسه معاونان استاندار انتظارات خود از فرمانداران و برنامه هاي دولت تدبير و اميد در استان را بيان كردند و هر يك از فرمانداران به ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي انجام شده در حوزه مديريت خود و اولويت‌هاي كاري و برنامه‌هاي سال‌جاري پرداختند و بر اجراي برنامه‌ها بر اساس تحقق سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي تاكيد كردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا